Dzisiaj jest: 17.7.2018, imieniny: Aleksego, Bogdana, Martyny

Polityka prywatności

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty powiązane z serwisem sprzedajikup.pl oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu. Klikając przycisk „przejdź do serwisu” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.

 

RODO

 

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych, takich jak między innymi usługi serwisu sprzedajikup.pl W tej informacji przedstawiamy skrót najważniejszych zagadnień dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, jakie może mieć miejsce po 25 maja 2018 r. w związku z korzystaniem z naszych usług. Prosimy Cię o jej przeczytanie, nie zajmie to więcej niż kilka minut.

 

Czym są dane osobowe

 

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego0 serwisó takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP lub Twoje dane w koncie poczty elektronicznej czy koncie w innej usłudze oferowanej przez serwis sprzedajikup.pl. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszych stronach i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.

 

Podstawa i cel przetwarzania

 

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:

 

 

1. Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. W przypadku, gdy zakładasz u nas konto użytkownika, to umowa o dostarczenie tego konta upoważnia nas do przetwarzania danych niezbędnych do jego zapewnienia (np. danych podanych przez Ciebie w profilu tego konta). Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.

2. Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie tego administratora (np. jeśli interesujesz się historią i oglądasz materiały historyczne w portalu sprzedajikup.pl, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie o historycznych trasach krajoznawczych).

3. Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie (czyli Zaufani Partnerzy, o których mowa poniżej) oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.

 

Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

 

Administratorzy

 

Administratorami Twoich danych osobowych będzie serwis sprzedajikup.pl a także nasi Zaufani Partnerzy, czyli firmy i inne podmioty, z którymi współpracujemy głównie w zakresie marketingowym. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i zdecydować, którym z nich chcesz wyrazić zgodę na przetwarzanie Twoich danych.

 

Przekazywanie danych

 

Twoje dane będą przetwarzać podmiot sprzedajikup.pl i Zaufani Partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez serwis sprzedajikup.pl i Zaufanego Partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

 

Cookies

 

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

 

Twoje uprawnienia

 

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.

 

 

Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.

 

 

Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzani danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.

 

Zgoda

 

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez serwis sprzedajikup.pl i Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie ze stron i aplikacji internetowych dostarczanych przez serwis sprzedajikup.pl w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez serwis sprzedajikup.pl i Zaufanych Partnerów możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Jeśli nie chcesz wyrazić opisanej wyżej zgody lub w ograniczyć jej zakres prosimy o kliknięcie w „Ustawienia zaawansowane”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. W każdym momencie możesz także edytować Twoje preferencje w zakresie udzielonej zgody, w tym nawet wycofać ją całkowicie, klikając w ustawienia zaawansowane lub przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania w celach marketingowych innych niż własne cele serwisu sprzedajikup.pl. Informujemy jednocześnie, iż podmiot sprzedajikup.plw ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzać będzie Twoje dane we własnych celach marketingowych opisanych szczegółowo powyżej w oparciu o ich prawnie uzasadniony interes, jako administratora.

 

Mając pełną świadomość zaufania, jakim użytkownicy obdarzają Serwis Sprzrzedajikup zdając sobie sprawę z odpowiedzialności za ochronę prywatności Użytkowników oraz realizując postanowienia ustawy o ochronie danych osobowych, postanawiamy wprowadzić następującą Politykę Prywatności.

 

Niniejszy dokument stanowi świadectwo dostrzegania przez Serwis Sprzedajikup problemów ochrony prywatności w Internecie. Poniższa Polityka prywatności zawiera zasady zbierania i rozpowszechniania informacji o klientach, obowiązujące w Serwisie Sprzedajikup

 

Serwis ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o Użytkownikach do niezbędnego minimum wymaganego do świadczenia usług Serwisu na najwyższym poziomie. Dane Użytkowników nie są udostępniane w żaden inny sposób, niż to wynika z celu Serwisu oraz zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji i danych o Użytkownikach jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy prawnej nakazującej takie działanie. Przekazanie ww. informacji następuje wyłącznie na żądanie uprawnionych do tego organów państwa, w szczególności po przedstawieniu stosownych dokumentów potwierdzających potrzebę posiadania tych danych do prowadzonych postępowań.

 

Serwis zapewnia Użytkownikom realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich poprawiania i żądania ich usunięcia.

 

Serwis Sprzrzedajikup deklaruje:

 

  • zamiar podejmowania wszystkich działań niezbędnych dla ochrony praw i usprawiedliwionych interesów jednostki     związanych z bezpieczeństwem danych osobowych;
     

  • zamiar stałego podnoszenia świadomości oraz kwalifikacji pracowników administratora danych, którzy przetwarzają dane osobowe, szczególności w zakresie problematyki bezpieczeństwa tych danych;
     

  • zamiar traktowania obowiązków osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych jako należących do kategorii podstawowych obowiązków pracowniczych oraz stanowczego egzekwowania ich wykonania przez   zatrudnione osoby;
     

  • zamiar podejmowania w niezbędnym zakresie współpracy z instytucjami powołanymi do ochrony danych osobowych.

 

 

 

Pragniemy poinformować, iż dane powierzane przez Użytkowników składowane są na najwyższej klasy sprzęcie w odpowiednio zabezpieczonych centrach przechowywania informacji, do których dostęp mają tylko upoważnione osoby. Ryzyko utraty jakichkolwiek danych na wypadek awarii wywołanych czynnikami zewnętrznymi ograniczone jest do minimum. Serwis realizując Politykę Prywatności w zakresie ochrony danych osobowych stosuje odpowiednie środki informatyczne, techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności:

 

  • zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym,
     

  • zabraniem przez osobę nieuprawnioną,
     

  • przetwarzaniem z naruszeniem ustawy o ochronie danych osobowych,
     

  • zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
     

 

Zbiór danych osobowych prowadzony przez Serwis został zgłoszony do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych i został wpisany do rejestru zbiorów danych osobowych pod numerem ................... Administratorem danych (przekazanych w formularzu rejestracyjnym) w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych jest ................................. . Jednocześnie Serwis wprowadził wewnętrzne regulacje ustanawiające najwyższe normy przewidziane dla ochrony danych osobowych, tj. Instrukcję zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych oraz Politykę bezpieczeństwa.


 

W razie wykrycia nieprawidłowości lub zagrożeń powodowanych przez osoby nierespektujące przepisów prawa i regulacji obowiązujących w Serwisie,współpracujemy z policją, prokuraturą, sądami, by pomóc w ujęciu osób dopuszczających się przestępstw.

 

Wykorzystywanie adresów IP użytkowników służy jedynie diagnozowaniu problemów związanych z pracą serwera, analizą naruszeń bezpieczeństwa oraz w zarządzaniu Serwisem. Informacje te w żaden sposób nie są łączone z danymi osobowymi Użytkowników. Wyjątkowo serwis wykorzystuje pliki „cookies", które ułatwiają korzystanie z jej zasobów. „Cookies" zawierają użyteczne informacje i są przechowywane na komputerze użytkownika - nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z tym komputerem. Zapisywane „cookies” służą wyłącznie w celu utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej stronie wpisywać nazwy Użytkownika i hasła, tworzenia statystyk oglądalności dla naszych partnerów treściowych i reklamodawców, prezentacji reklam internetowych o treści najbardziej zbliżonej do zainteresowań Użytkownika oraz tworzenia ankiet internetowych i zabezpieczania ich przed wielokrotnym głosowaniem przez te same osoby. Pliki te nie gromadzą danych osobowych Użytkownika, nie zmieniają konfiguracji jego komputera, nie służą do instalowania bądź deinstalacji jakichkolwiek programów komputerowych, wirusów lub trojanów, nie ingerują w integralność systemu bądź danych Użytkownika, nie są przetwarzanie przez inne serwisy internetowe i mogą być w każdym momencie usunięte przez Użytkownika. Wyłączenie informacji „cookies" w przeglądarce nie pozbawia użytkownika dostępu do zasobów serwisu.

 

Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Użytkownika Portalu jest dobrowolne i może nastąpić w każdym czasie. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje usunięciem konta. Dane osobowe Użytkowników, których konta zostały usunięte są przetwarzane w związku z koniecznością zapewnienia aktywnym Użytkownikom najwyższych standardów bezpieczeństwa w celu nie dopuszczamy, aby sprawcy ew. naruszeń zacierali ślady swojej nielegalnej działalności.

 

Informacje kontaktowe Użytkowników są wykorzystywane wyłącznie do nawiązywania z nimi kontaktu, kiedy jest to konieczne (np. w przypadku konieczności potwierdzenia zamówienia). Niemniej Serwis zastrzega sobie prawo do wysyłania Użytkownikom niezapowiedzianych wiadomości. Wśród wiadomości tych wskazać należy: informacje odnoszące się bezpośrednio do funkcjonowania serwisu (np. zmiany w funkcjonowaniu lub zmiany Regulaminu) bądź też treści reklamowe związane z działalnością komercyjną serwisu i jej kontrahentów. Administrator Serwisu będzie się kontaktował z Użytkownikami za pomocą poczty elektornicznej oraz poprzez zamieszczanie informacji w Serwisie.

 

Użytkownicy serwisu mają możliwość bezpośredniego kontaktu mailowego z pracownikami serwisu poprzez pocztę elektroniczną. Użytkownicy, którzy mają pytania dotyczące niniejszej Polityki Prywatności, praktyk dotyczących ochrony danych osobowych stosowanych w Serwisie, albo pragnął dokonać wglądu do swoich danych osobowych, poprawić je lub usunąć, proszeni są o wysłanie odpowiedniej informacji na adres: miwcar@gmail.com
 

Jak Google wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji naszych partnerów

Wiele witryn internetowych używa technologii Google, aby udostępniać treści wyższej jakości i do tego bezpłatnie. Gdy użytkownik odwiedza witrynę, która wykorzystuje nasze usługi reklamowe (takie jak AdSense), usługi społecznościowe (takie jak przycisk +1) lub narzędzia analityczne (takie jak Google Analytics), przeglądarka internetowa automatycznie wysyła pewne dane do Google. Może to być na przykład adres odwiedzanej strony internetowej lub adres IP użytkownika. Możemy również zapisać pliki cookie w przeglądarce lub odczytać już istniejące w niej pliki cookie.

W podobny sposób aplikacje partnerów Google mogą wysyłać do nas informacje, takie jak nazwa aplikacji i identyfikator. Pomaga nam to określić, które reklamy wyświetlaliśmy już w innych aplikacjach na urządzeniu użytkownika.

W jaki sposób wykorzystujemy informacje wysyłane przez przeglądarkę

Gdy użytkownik odwiedza witryny internetowe lub korzysta z aplikacji, w których stosowane są technologie Google, możemy korzystać z informacji, które otrzymujemy z tych witryn i aplikacji, na przykład po to, by:

  • zwiększać skuteczność reklam;
  • przekazywać raporty o działaniu reklam reklamodawcom i witrynom internetowym hostującym te reklamy oraz zapewniać wynagrodzenie wydawcom tych witryn;
  • pomóc właścicielom witryn i aplikacji korzystających z Google Analytics poznać preferencje ich użytkowników;
  • umożliwić Ci pełniejsze wykorzystanie możliwości Google+;
  • wykrywać i zapobiegać próbom oszustwa i innym zagrożeniom, by chronić użytkowników i partnerów;
  • spełniać nasze zobowiązania prawne;
  • ulepszać nasze usługi.

Jak można kontrolować informacje wysyłane do Google

Wskazówki i porady dotyczące bezpieczeństwa oraz zarządzania danymi online można znaleźć w Centrum bezpieczeństwa Google.

Oto niektóre ze sposobów, by kontrolować informacje, które Twoja przeglądarka wysyła, gdy odwiedzasz lub korzystasz z usług Google używanych w witrynach partnerów w całej sieci:

  • Ustawienia reklam pozwalają określić, które reklamy Google będą dla Ciebie widoczne w internecie. Dzięki nim możesz się dowiedzieć, w jaki sposób wybierane są reklamy dla konkretnego użytkownika, a także zrezygnować z wybranych kategorii lub blokować określonych reklamodawców. Więcej informacji o reklamach.
  • Wiele witryn w internecie korzysta z Google Analytics, by poznać preferencje ich użytkowników. Aby zablokować Analytics w przeglądarce, możesz zainstalować dodatek do przeglądarki blokujący Google Analytics. Więcej informacji o Google Analytics i ochronie prywatności.
  • Google ułatwia publikowanie rekomendacji dla znajomych, na przykład przez kliknięcie przycisku +1 na treści, która Ci się spodobała. Niektóre +1-ki mogą zawierać Twoje imię i nazwisko oraz zdjęcie profilowe Google+ w reklamach, ale możesz z tego zrezygnować. Możesz również odwiedzić zakładkę +1 na swoim profilu Google+, by przeglądać wszystkie swoje +1-ki i nimi zarządzać. Więcej informacji o dostępie do karty +1.
  • Tryb incognito w Chrome umożliwia przeglądanie sieci bez zapisywania danych witryn oraz plików w historii przeglądarki. Pliki cookie są usuwane po zamknięciu wszystkich okien i kart incognito, a zakładki i ustawienia są przechowywane do momentu ich usunięcia. Więcej informacji o plikach cookie.
  • Zapraszamy do zapoznania się z Polityką prywatności Google

    Korzystając z usług Google, powierzasz nam swoje informacje. Niniejsza Polityka prywatności służy jako pomoc w zrozumieniu, jakie dane zbieramy i w jakim celu oraz do czego je wykorzystujemy. Te informacje są ważne, dlatego prosimy o dokładne zapoznanie się z tym dokumentem. Moje konto zawiera rozwiązania, które możesz wykorzystać do zarządzania swoimi informacjami oraz ochrony swojej prywatności i zapewnienia bezpieczeństwa.

    Polityka prywatności

    Ukryj przykłady

    Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2015 (wyświetl wersje archiwalne)

    Pobierz w formacie PDF

    Z Google można korzystać w różny sposób, np. wyszukując i udostępniając informacje, komunikując się z innymi osobami czy tworząc nowe treści. Dzięki informacjom uzyskanym od użytkowników (np. podczas tworzenia konta Google) udoskonalamy te usługi – wyświetlamy bardziej adekwatne wyniki wyszukiwania i trafniejsze reklamy, ułatwiamy kontakty ze znajomymi oraz oferujemy szybsze i prostsze sposoby udostępniania treści. Zależy nam, aby użytkownicy korzystający z naszych usług dokładnie wiedzieli, jak wykorzystujemy te informacje oraz jak mogą chronić swoją prywatność.

    W Polityce prywatności Google opisano:

    • rodzaje gromadzonych informacji i ich przeznaczenie;
    • sposoby wykorzystania tych informacji;
    • oferowane możliwości, w tym sposób uzyskiwania dostępu do danych i aktualizowania ich.

    Jej treść została znacznie uproszczona, jednak w przypadku nieznajomości takich kluczowych terminów, jak plik cookie, adres IP, tag pikselowy czy przeglądarka, warto najpierw przeczytać ichdefinicje. Prywatność użytkowników jest dla Google ważna, dlatego zachęcamy zarówno nowych, jak i doświadczonych użytkowników do zapoznania się z naszą praktyką w zakresie prywatności. W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się z nami.

    Gromadzone informacje

    Aby oferować wszystkim użytkownikom lepsze usługi, zbieramy różnorodne informacje – od informacji podstawowych, takich jak określenie, jakim językiem posługuje się użytkownik, aż po te bardziej złożone, np. ustalenie najbardziej przydatnych reklamnajbliższych internetowych znajomychlub ulubionych filmów na YouTube.

    Gromadzimy informacje w następujący sposób:

    • Informacje podawane przez użytkownika – przykładowo wiele naszych usług wymaga założenia konta Google. W takich przypadkach prosimy o podanie danych osobowych, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu czy numer karty kredytowej. Będziemy je przechowywać z danymi konta. Jeśli użytkownik chce w pełni wykorzystać oferowane przez nas funkcje udostępniania treści, jest również proszony o utworzenie publicznego profilu Googlezawierającego m.in. jego imię i nazwisko oraz zdjęcie.

    • Informacje uzyskiwane podczas korzystania z usług Google – zbieramy dane o usługach, z których korzysta użytkownik, oraz sposobie, w jaki to robi (np. wówczas, gdy ogląda film na YouTube, odwiedza witrynę, w której działa nasz program reklamowy lub wyświetla i klika udostępnione przez nas reklamy i materiały. Są to między innymi:

      • Informacje o urządzeniu

        Gromadzimy dane dotyczące urządzenia (takie jak model sprzętu, wersja systemu operacyjnego i unikalny identyfikator urządzenia, a także informacje o sieci komórkowej, w tym numer telefonu). Identyfikator urządzenia i numer telefonu mogą zostać powiązane z kontem Google.

      • Informacje w dziennikach

        Gdy użytkownik korzysta z usług lub wyświetla treści udostępnione przez Google, automatycznie zbieramy określone informacje i zapisujemy je w dziennikach serwerów. Są to między innymi:

        • szczegóły dotyczące sposobu korzystania z usługi, np. wyszukiwane hasła;
        • dane z dziennika połączeń telefonicznych, takie jak numer telefonu użytkownika, numer rozmówcy, numery docelowe przekazywania, daty i godziny rozmów, czasy trwania rozmów, ustawienia przesyłania wiadomości SMS oraz typy połączeń telefonicznych.
        • adres IP;
        • dane o działaniu urządzenia, m.in. o awariach, aktywności systemu, ustawieniach sprzętu, typie i języku przeglądarki, datach i godzinach przesyłanych żądań oraz odsyłających adresach URL;
        • pliki cookie, które mogą jednoznacznie identyfikować daną przeglądarkę lub konto Google.
      • Informacje o lokalizacji

        Jeśli użytkownik korzysta z usług Google, możemy gromadzić i przetwarzać informacje na temat rzeczywistego miejsca pobytu użytkownika. Stosujemy różne technologie, aby określić tę lokalizację, w tym adres IP, GPS i inne czujniki np. przekazujące Google informacje na temat pobliskich urządzeń, punktów dostępu do sieci Wi-Fi czy stacji bazowych sieci komórkowej.

      • Unikalne numery aplikacji

        W określonych usługach występuje unikalny numer aplikacji. Ten numer wraz z informacjami na temat danej instalacji (takimi jak typ systemu operacyjnego i numer wersji aplikacji) może zostać wysłany do Google, gdy usługa jest instalowana lub odinstalowywana bądź okresowo kontaktuje się z naszymi serwerami (np. w celu automatycznej aktualizacji).

      • Pamięć lokalna

        Możemy zbierać informacje (m.in. dane osobowe) i przechowywać je lokalnie na urządzeniu użytkownika, korzystając z takich mechanizmów jak pamięć podręczna przeglądarki (w tym protokół HTML 5) oraz pamięci podręczne aplikacji.

      • Pliki cookie i podobne technologie

        Gdy użytkownik korzysta z usługi Google, stosujemy, podobnie jak nasi partnerzy, różne technologie do gromadzenia i zapisywania informacji – może to obejmować pliki cookie lub podobne technologie umożliwiające identyfikację przeglądarki lub urządzenia użytkownika. Technologie te wykorzystujemy również do gromadzenia informacji wtedy, gdy użytkownik wchodzi w interakcję z usługami, które oferujemy naszym partnerom, takimi jak usługi reklamowe czy funkcje Google działające w innych witrynach. Nasza usługa Google Analytics pomaga firmom i właścicielom witryn analizować ruch na ich witrynach i w aplikacjach. W przypadku korzystania z Google Analytics w połączeniu z usługami reklamowymi, na przykład tymi, które korzystają z plików cookie DoubleClick, informacje z Google Analytics są łączone przez klienta Google Analytics lub przez nas, za pomocą technologii Google, z informacjami na temat wizyt w wielu witrynach.

    Poza informacjami uzyskanymi o użytkowniku od naszych partnerów, z kontem Google użytkownika możemy powiązać także informacje gromadzone przez nas od momentu jego zalogowania się do Google. Informacje powiązane z kontem Google użytkownika traktujemy jako dane osobowe. Więcej informacji na temat sposobu uzyskiwania dostępu, zarządzania lub usuwania przez użytkownika danych powiązanych z jego kontem zawiera sekcja Transparentność i wybór w niniejszych zasadach.

    Sposoby wykorzystania zgromadzonych informacji

    Dane zbierane za pośrednictwem wszystkich naszych usług służą do udostępnianiautrzymywania,ochrony i udoskonalania ich w celu tworzenia nowych usług, a także ochrony firmy Google i jej użytkowników. Wykorzystujemy je również, oferując dostosowane treści – np. w postaci trafniejszych wyników wyszukiwania oraz reklam.

    Imię i nazwisko podane przez użytkownika w profilu Google może być stosowane we wszelkich usługach, które wymagają konta Google. Ponadto może ono zastąpić poprzednie takie dane powiązane z kontem Google, tak aby użytkownik był w jednakowy sposób reprezentowany we wszystkich naszych usługach. Osoby, które znają adres e-mail użytkownika lub inne identyfikujące go dane, mogą zobaczyć publicznie dostępne dane z jego profilu Google, takie jak imię i nazwisko oraz zdjęcie.

    Google może w swoich usługach, w tym w reklamach i innych materiałach o charakterze komercyjnym, wyświetlać nazwę profilu, zdjęcie profilowe oraz czynności wykonywane przez właściciela konta Google w odniesieniu do posiadanego konta Google lub aplikacji innych firm połączonych z kontem Google (takich jak kliknięcia +1, opublikowane opinie oraz komentarze). Szanujemy wybory użytkowników w zakresie ograniczeń udostępniania lub ustawień widoczności konta Google.

    Jeśli użytkownik kontaktuje się z Google, przechowujemy związaną z tym korespondencję, aby ułatwić rozwiązywanie wszelkich problemów. Adres e-mail użytkownika możemy wykorzystywać do informowania go o naszych usługach, w tym o nadchodzących zmianach lub udoskonaleniach.

    Informacje zgromadzone za pomocą plików cookie i innych technologii (takich jak tagi pikselowe) służą do zwiększania wygody użytkowników oraz poprawy ogólnej jakości oferowanych przez nas usług. Jedną z usług pełniących to zadanie w odniesieniu do naszych własnych usług jest Google Analytics. Na przykład dzięki zapisywaniu ustawień językowych usługi mogą być wyświetlane w języku preferowanym przez użytkownika. Podczas pokazywania dostosowanych reklam nie kojarzymy identyfikatorów z plików cookie ani podobnych technologii z poufnymi kategoriami (takimi jak rasa, religia, orientacja seksualna czy zdrowie).

    Nasze automatyczne systemy analizują treść (w tym wiadomości e-mail) w celu oferowania spersonalizowanych funkcji usług, takich jak wyniki wyszukiwania, reklamy indywidualne i wykrywanie spamu oraz złośliwego oprogramowania.

    Dane osobowe z jednej usługi mogą być łączone z danymi (w tym danymi osobowymi) z pozostałych usług Google – aby np. ułatwić udostępnianie materiałów znajomym. Nie łączymy danych z plików cookie firmy DoubleClick z danymi umożliwiającymi identyfikację użytkownika, chyba że wyrazi on na to zgodę.

    Przed wykorzystaniem informacji w celu innym niż wymienione w niniejszej Polityce prywatności prosimy użytkownika o pozwolenie.

    Google przetwarza dane osobowe na serwerach w wielu krajach na całym świecie. Może się to odbywać poza krajem zamieszkania użytkownika.

    Transparentność i wybór

    Ludzie mają różne obawy związane z ochroną prywatności. Naszym celem jest jednoznaczne określenie, jakie informacje gromadzimy, dzięki czemu użytkownik ma możliwość podejmowania istotnych decyzji co do sposobów ich wykorzystania. Użytkownik może na przykład:

    • Należy sprawdzić i zaktualizować ustawienia zarządzania aktywnością w Google, by zdecydować, jakie typy danych, na przykład filmy obejrzane w serwisie YouTube lub hasła wyszukiwane w przeszłości, będą zapisywane na koncie użytkownika podczas korzystania z usług Google.
    • Przeglądać i kontrolować określone typy informacji powiązanych z jego kontem Google, korzystając z Panelu Google.
    • Wyświetlać i edytować ustawienia dotyczące reklam wyświetlanych w Google i całej sieci (m.in. wybierać interesujące go kategorie) za pomocą ustawień reklam. Można tu również zrezygnować z określonych usług reklamowych Google.
    • Dostosować sposób wyświetlania profilu własnego konta Google innym użytkownikom.
    • Decydować, komu będą udostępniane informacje za pośrednictwem konta Google.
    • Zbierać informacje związane z kontem Google z wielu naszych usług.
    • Wybierać, czy nazwa profilu i zdjęcie profilowe będą się pojawiać w rekomendacjach społecznościowych wyświetlanych w reklamach.

    Inne dostępne możliwości to skonfigurowanie blokowania wszystkich plików cookie w przeglądarce, także tych związanych z usługami Google, oraz otrzymywania powiadomień o tworzeniu takich plików przez nasze witryny. Należy jednak pamiętać, że po wyłączeniu obsługi plików cookie wiele naszych usług może nie działać poprawnie. Na przykład ustawienia językowe mogą nie zostać zapamiętane.

    Informacje udostępniane przez użytkownika

    Wiele usług Google pozwala udostępniać informacje innym użytkownikom. Warto pamiętać, że publicznie udostępnione treści mogą być indeksowane przez wyszukiwarki, takie jak Google. Nasze usługi zawierają różne opcje udostępniania i usuwania materiałów użytkownika.

    Uzyskiwanie dostępu do danych osobowych i ich aktualizowanie

    Zależy nam, aby użytkownik korzystający z usług Google miał dostęp do swoich danych osobowych. Jeśli są one niepoprawne, staramy się umożliwić ich szybką aktualizację lub usunięcie, chyba że musimy je zachować w uzasadnionych celach biznesowych lub prawnych. Podczas aktualizacji swoich danych osobowych użytkownik może zostać poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości, zanim jego żądanie zostanie uwzględnione.

    Możemy odmówić spełnienia żądań bezzasadnie wielokrotnie przesyłanych, wymagających nieproporcjonalnych nakładów prac technicznych (np. opracowania nowego systemu lub całkowitej zmiany dotychczasowej praktyki), stwarzających ryzyko naruszenia prywatności innych osób, skrajnie trudnych do zrealizowania (m.in. dotyczących informacji znajdujących się w systemach kopii zapasowych).

    Jeśli jesteśmy w stanie zapewnić możliwość dostępu do danych i poprawienia ich, robimy to bezpłatnie z wyjątkiem przypadków, w których wymaga to nieproporcjonalnego nakładu pracy. Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymywać usługi w sposób, który chroni informacje przed przypadkowym lub złośliwym zniszczeniem. Z tego względu, gdy użytkownik usunie dane z usług Google, ich kopie nie zawsze są natychmiast usuwane z aktywnych serwerów oraz mogą nadal być przechowywane w systemach kopii zapasowych.

    Informacje udostępniane przez Google

    Nie udostępniamy danych osobowych firmom, organizacjom ani osobom spoza firmy Google, jeśli nie zaistnieje co najmniej jedna z następujących okoliczności:

    • Użytkownik wyraził zgodę

      Udostępniamy dane osobowe firmom, organizacjom i osobom spoza firmy Google, jeśli użytkownik wyrazi na to zgodę. Udostępnienie jakichkolwiek wrażliwych danych osobowychwymaga uzyskania zgody użytkownika.

    • Odbiorcą jest administrator domeny

      Jeśli kontem Google użytkownika zarządza w jego imieniu administrator domeny (dotyczy to np. osób korzystających z usługi Google Apps), wówczas określony administrator domeny oraz przedstawiciele firmy świadczącej pomoc techniczną członkom organizacji użytkownika mają dostęp do informacji na jego koncie Google (takich jak poczta e-mail i inne dane). Administrator domeny użytkownika może:

      • Wyświetlić statystyki dotyczące konta, w tym instalowanych przez użytkownika aplikacji.
      • Zmienić hasło do konta.
      • Zawiesić lub zablokować dostęp do konta.
      • Przejrzeć i zachować informacje znajdujące się na koncie.
      • Pobrać informacje z konta, aby zapewnić zgodność z obowiązującym prawem, przepisami,procedurą prawną lub prawomocnym żądaniem instytucji państwowej.
      • Ograniczyć możliwość usuwania lub edytowania danych bądź ustawień prywatności.

      Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatności konkretnego administratora domeny.

    • Dane są przetwarzane przez podmiot zewnętrzny.

      Dane osobowe przekazujemy podmiotom stowarzyszonym i innym zaufanym firmom lub osobom, które przetwarzają je na potrzeby Google zgodnie z naszymi instrukcjami i Polityką prywatności oraz przy zastosowaniu wszelkich odpowiednich środków ochrony poufności i bezpieczeństwa informacji.

    • Istnieją przyczyny prawne.

      Udostępniamy dane osobowe firmom, organizacjom i osobom spoza firmy Google, jeśli w dobrej wierze uznamy, że udostępnienie, wykorzystanie, zachowanie lub ujawnienie danych jest uzasadnione w związku z:

      • zapewnianiem zgodności z obowiązującym prawem, przepisami, procedurą prawną lub prawomocnym żądaniem instytucji państwowej;
      • egzekwowaniem obowiązujących Warunków korzystania z usługi, w tym badaniem potencjalnych naruszeń;
      • wykrywaniem oszustw i zapobieganiem im, a także rozwiązywaniem innych problemów dotyczących oszustw, bezpieczeństwa i kwestii technicznych;
      • ochroną praw, własności lub bezpieczeństwa firmy Google, użytkowników jej produktów oraz pozostałych osób w sposób wymagany bądź dozwolony przez przepisy prawa.

    Informacje, które nie umożliwiają identyfikacji konkretnej osoby możemy udostępniać publicznie oraz naszym partnerom, takim jak wydawcy, reklamodawcy i podmioty obsługujące witryny. Możemy na przykład opublikować dane, aby pokazać ogólne trendy dotyczące korzystania z naszych usług.

    W przypadku fuzji lub przejęcia firmy Google bądź sprzedaży jej aktywów zapewnimy poufność wszelkich danych osobowych oraz powiadomimy odpowiednich użytkowników, zanim ich dane osobowe zostaną przeniesione lub objęte inną polityką prywatności.

    Bezpieczeństwo informacji

    Dokładamy wszelkich starań, aby chronić firmę Google i użytkowników przed nieuprawnionym dostępem, nieautoryzowaną modyfikacją, ujawnieniem oraz zniszczeniem informacji znajdujących się w posiadaniu Google. W szczególności:

Dodaj bezpłatne ogłoszenie!!!